pretzmic.ro
casarusu.ro/

- Advertisement -

starshiners.ro

- Advertisement -

- Advertisement -

Guvernul plătește din nou mass-media pentru „informarea” publicului în legătură cu vaccinarea

eurogsm.ro

- ADS -

76 de milioane de euro din bugetul de stat a cheltuit guvernul Orban pentru campania de informare anti-Covid, potrivit unui răspuns pentru G4Media.ro.

A început o nouă campanie de „informare” publică, prin care, guvernul alocă presei bugete pentru a promova vaccinarea. Campania este similară cu cea derulată anul trecut când majoritatea posturilor tv, radiourilor, ziarelor și site-urilor au primit bani de la guvern pentru promovarea știrilor despre coronavirus, mai precis, pentru a induce frica și panica în populație, prin raportarea zilnică a numărului de fals infectați.

Mai jos sunt cele mai importante sume primite în această campanie:

  1. A.G. Radio Holding (Kiss FM, Magic FM si Rock FM): 4,1 milioane euro
  2. Adevărul Holding: 649.000 de euro
  3. Antena 3 SA: 3,4 milioane euro
  4. Antena TV Group SA: 9,3 milioane euro
  5. Radio ZU (Grupul Media Camina SRL): 2 milioane euro
  6. B1 TV Channel: 594.000 euro
  7. Agenția de publicitate DBV Media House SRL – 712.000 euro
  8. Dogan Media Inernational SA (Kanal D): 7,5 milioane euro
  9. Editura Evenimentul și Capital SRL (Evz.ro): 434.000 euro
  10. Euromedia (Companie de panotaj): 791.000 euro
  11. EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL-R SA (Europa FM): 2,7 milioane euro
  12. Fanatik online: 503.000 euro
  13. Getica OOH (Panotaj): 797.000 euro
  14. Web Editing Development (Prosport): 704.000 euro
  15. Pro TV SRL: 3,4 milioane euro
  16. RCS & RDS SA: 1,7 milioane de euro
  17. România TV (Ridzone Computers): 2 milioane de euro
  18. Ringier Romania SRL: 1,1 milioane euro
VIZUALIZAT 10 ori,
 acai berry 900 apteka
 
Citește și

Lasă un răspuns