Nu toţi comercianţii care ajung să vândă pe eMAG râmăn, iar drept dovadă peste zece astfel de magazine au fost scoase de pe platformă, în ultimii ani, potrivit lui Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG.
eMAG a lansat programul „Deschide România” şi oferă micilor producători locali oportunitatea de a accesa cel mai mare canal românesc de vânzare online, prin listarea produselor în platforma eMAG Marketplace. De program vor beneficia aproximativ 400 de producători locali în primul an, iar investiţia iniţială va ajunge la peste 1 milion de lei.
“Am avut peste zece de selleri în trecut care au avut o reputaţie proastă, au livrat un serviciu slab. Primul lucru pe care îl facem este să le explicăm că reclamaţiile trebuie rezolvate în favoarea clientului, trebuie să îi faci returul la timp etc. Ne uitam unde a greşit, îi explicăm, îi arătăm cartonaşul galben, dacă în continuare face cu rea credinţă acelaşi lucru este scos din platformă. Se mai întâmplă. Noi plecăm de la ideea că oamenii sunt buni şi vor să facă bine”, a declarat Stanciu.
Achiziţionarea unui produs de pe eMAG trebuie să se făcă cu băgare de seamă. eMAG are 1.000 de magazine partenere. Oferta eMAG conţine în prezent 13.000 de branduri şi 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă şi gradină, mobilă şi cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole de sportive. Astfel, dacă vrei să cumperi un produs care costă 15 lei şi te trezeşti la finalizarea comenzii că produsul nu poate fi ridicat din showroom, iar livrarea costă peste 20 de lei, ei bine înseamnă că produsul este vândut de un magazin partener.